Am pus ochii pe câteva lucruri mai colorate care îmi lipsesc cu desăvârşire  pentru că mi-am umplut dulapul de negru şi nud, şi mi-ar prinde bine pentru evenimentele de vara asta.

Oricum, o pereche de pantofi verde-electric ar merge perfect cu una din multele mele rochii negre:

Sandalele acestea gri sunt o alegere îndrăzneață care pot face o ținută spectaculoasă şi se asortează destul de uşor.

O pereche de pantofi galbeni ca aceştia… mi-i imaginez cu o rochie gri, exact nuanța genții de mai jos.

Geanta e perfectă pentru un eveniment elegant, şi e „altceva” pentru mine care m-am obişnuit cu „clutch-urile”

Geanta asta oranj poate fi purtată ziua, eu am o politică: vara nu port genți negre, iar dacă port, o fac seara, cumva face ținutele de zi să pară greoaie,nedigerabile.

Sursă foto: zara.com

Lasă un răspuns

