Penelope Cruz e una din slăbiciunile mele. Are nişte trăsături care pur şi simplu o fac unică, de câte ori o văd mă gândesc la vară, la bronz, la păr vâlvoi şi zile leneşe după nopți pline.

Imi place tot la ea, absolut tot, dar mă limitez să vorbesc despre părul ei. Penelope nu e genul care să facă experimente trăznite, a păstrat mereu o culoare naturală, chiar dacă stilurile, cum e şi normal, au evoluat.

5ba2b3a475dedfa8fe5850a2b1398be1.jpg

Primul lucru care îmi place la părul lui Penelope e cu siguranță volumul, dăruit cu generozitate de la mama natură.

Al doilea lucru care imi place e că-l poartă vâlvoi, cu mândrie, şi ştie că nu e nevoie să-l îmblânzească.

Mi-e dor să văd fete cu păr neîmblânzit, de aceea m-am decis că vara asta îmi las părul să se bucure de viață, de soare (plus pagubele aferente) şi-o să-l tund abia la toamnă când se încheie nebunia verii şi-o luăm de la început fără excese😀 

 

Lasă un răspuns

