Eu folosesc de obicei autobronzant, cel mai adesea la evenimente în timpul iernii sau la început de sezon cald, când încă nu am apucat să mă bronzez. De-a lungul timpului am avut multe experiențe şi experimente cu diferite tipuri de auto-bronzante, şi de multe dintre ele prefer să nu-mi amintesc😀. 

Autobronzantul acesta de la Shiseido m-a mulțumit în primul rând pentru că poate fi utilizat atât pe față cât şi pe corp, apoi pentru că îşi face efectul după prima aplicare. L-am luat de urgență înainte de un eveniment fără să-l fi testat ori să caut recenzii. Deşi nu e aşa de uşor de aplicat ca autobronzantul spumă, şi trebuie să ai grijă să acoperi tot şi să nu laşi surplusuri,   efectele lui sunt aşa cum trebuie să fie, un bronz frumos şi rezistent care nu se ia pe haine şi care nu are tentă portocalie. 

L-am aplicat după duş, înainte de culcare, şi încă o dată dimineața, înainte cu câteva ore de eveniment, pentru o nuanță mai închisă. Nu mi-a lăsat urme sau pete şi nu are un miros neplăcut. 

Lasă un răspuns

