Sunt genul acela de cititor care se respectă, rareori trece o zi fără să fiu citit acele treizeci de pagini, „doza minimă recomandată”, iar dacă cartea e bună, se poate s-o „înfulec” într-o singură noapte. Cu toate astea, simt că nu țin pasul, când văd câte cărți noi şi bune continuă să apară mă simt copleşită.

Aplicația ‘goodreads’ mă ajută să îmi țin în ordine cărțile citite şi cărțile de citit, să văd „ce se poartă” şi ce a mai apărut, iar la început de 2017 mi-am activat provocarea, „reading challenge” pentru 50 de cărți. Din câte îmi dau seama este singurul plan de început de an pus în practică şi respectat din partea mea.

Normal, n-aş vrea să mă opresc la 50 de cărți, aş vrea să depăşeşc, dar pentru stima de sine e sănătos să-mi fixez standarde pe care le pot atinge. O altă bilā albă pentru goodreads e că te poti înregistra direct cu butonul facebook, mare noroc pentru că altfel mă tem că nu aş fi avut vreodată cont😀.

Provocarea mea nu e numai să citesc un număr anume de cărți, ci să îmi valorific cât mai mult din timpul liber citind, timpul în care mă uitam la televizor sau timpul în care stăteam pierdută vreun site de socializare a devenit aproape în întregime timp dedicat lecturii. Azi, 27 aprilie, am 14 cărți citite din 50, sunt curioasă cât de departe ajung anul acesta. Mai vorbim despre asta în 1 ianuarie 2018 😃 🙋

 

Lasă un răspuns

