Porii şi punctele negre de pe nas sunt o bătaie de cap pentru care caut soluții de mult timp, şi cum foloseam clasicele benzi de multă vreme, simțeam nevoia de ceva nou, voiam să încerc una din acele măşti negre peel-off, care promiteau rezultate miraculoase.

Am ales „purifying peel-off mask” de la „Shills”, nu fiindcă m-aş fi deranjat să caut mai multe recenzii de la produse diferite, ci fiindcă am intrat pe Amazon, şi acest produs era puțin mai scump decât cel mai ieftin dintre ele 😀, si pentru că era la secțiunea „cele mai vândute” şi pentru că citind comentariile, am preferat să le ignor pe cele negative, am zis să-i dau o şansă😆.

Masca are 50 de mililitri, şi promite o curățare a impurităților atât la suprafață cât şi în profunzime, plus o strălucire proaspătă datorită vitaminelor şi extractelor din plante.

Am încercat masca după o baie fierbinte, atunci când porii sunt deschişi, am aşteptat 20-30 de minute conform instrucțiunilor şi am început să trag masca cu grijă, aşteptând minunea. Din păcate minunea nu s-a produs, si tot ce s-a văzut pe mască au fost câteva fire minuscule de păr. Ca să nu fiu nedreaptă, i-am mai acordad măştii încă două şanse, am folosit-o mereu după o expunere prealabilă la aburi, dar rezultatele au fost la fel ca prima dată.

Pentru mine această mască nu a funcționat, dar sunt deschisă noilor încercări şi o să mai încerc şi altele. Poate există o posibilitate să fiu pus mâna pe un produs contrafăcut, sau poate porii mei sunt mai încăpățânați?! Screenshot_2017-04-11-14-42-55-1

Lasă un răspuns

