Mi-am luat un balsam de buze minunat. Știu că pare absurd să spun cuvinte așa mari precum ,,minunat” despre un balsam de buze, însă pentru o persoană atentă la detalii, are sens.

Are un miros parfumat care-mi aduce  nostalgia  unui parfum vechi (nu știu care). Imi place că nu miroase numai a ceva anume, a căpșuni ori a vanilie, are un parfum plăcut care-mi aduce o nostalgie a ceva, nu știu ce.

Imi place și textura nu prea lichidă, care seamănă a unt de cocos, în plus, efectul este minunat: hidratant, fără culoare și parfum plăcut. Și-a câștigat pe drept locul în geanta mea. Scrie pe el ‘comfort until evening’ dar e cam prea mult spus, cel puțin eu simt nevoia să-l aplic de mai multe ori pe zi.

Lasă un răspuns

